Суботній ранок із присмаком гіркоти, трагічний липень, що не зітреться

23 липня, дощовим суботнім ранком особовий склад військової частини – польова пошта В3231 вишикували біля КПП. Більш скорботного приводу і не придумаєш. Пом’янути загиблого 2 роки назад військовослужбовця 12-го окремого мотопіхотного батальйону, солдата Шишка Олександра Сергійовича, вшанувати його світлу пам’ять.

Так склалося, що у складі нашої частини майже 2 роки функціонував ще один організм – 12-й окремий мотопіхотний батальйон. Влилися, спрацювалися, здружилися із ним за достатньо довгий період спільного виконання завдань у зоні проведення антитерористичної операції. Там, на сході, підтримували, як могли, вони нас, а ми їх. Один одному допомагали, один із одним ділилися і матеріальним, і духовним. Словом, пліч-о-пліч, нога у ногу, повільно, але впевнено, згуртувавшись, проривалися уперед, до світла, до перемоги. Разом раділи успіхам, спільно відзначали свята, але неоголошена війна вирішила поєднати нас і в жалобі. Безповоротніх втрат зазнали наші частини. Втрат, які ніколи не зітруться із пам’яті, бо полеглі Герої не забуваються, їх подвиг назавжди серед нас…

Субота. Дощить. Знову про війну і втрати, які вона зчинила. Знову згадали 2014 рік. 22 липня. Обстріл реактивної артилерії противника і 200-ий, наш 200-ий. Хвилина мовчання, покладання квітів. А потім про нього, про його короткий життєвий шлях і незакінчені за життя справи…

shyshko_3Шишко Олександр Сергійович народився 4 вересня 1985 року в м. Київ, у самому серці нашої країни. Саме там він здобув вищу освіту в Національному транспортному університеті. З 2003 до 2005 року проходив військову службу в лавах Збройних Сил України на посаді заступника командира взводу 10-го мобільного прикордонного загону спеціального призначення.

Після звільнення із Збройних Сил працював у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Одружився із гарною дівчиною Анастасією та у 2013 році у подружжя народилася донечка Анна.

15 травня 2014 року Шишко Олександр Сергійович був призваний Дніпровським РВК м. Київ на військову службу під час мобілізації, на особливий період. І вже 21 травня 2014 року його направили служити до 12 окремого мотопіхотного батальйону на посаду кулеметника 2-го відділення охорони 1-го взводу охорони 2-ї роти охорони.

У ще зовсім молодого Олександра було безліч планів на майбутнє: захистити свою Батьківщину, повернутися до рідних, поставити на ноги донечку, досягти кар’єрних успіхів, щасливо крокувати по життю поруч із коханою дружиною, допомагати матусі Станюк Людмилі Іванівні та єдиній сестричці Юлії. На жаль, долею було вирішено інакше.

Через 2 місяці після призову за мобілізацією у ніч із 21-го на 22-ге липня 2014 року особовий склад 1-го взводу охорони 2-ї роти охорони 12-го батальйону ніс бойове чергування з охорони артилерійських позицій 30-ї окремої механізованої бригади, що дислокувалася поблизу с. Весела Гора Слов’яносербського району Луганської області. Близько 1-ї години ночі було оголошено команду “Повітря”. І усі військовослужбовці почали терміново ховатися у бліндажах.

Через декілька секунд після отриманої команди “заграли” вибухи снарядів РСЗВ (реактивної системи залпового вогню) БМ-21 “Град”, які були випущені невідомими особами зі сторони Луганська. Вони тривали близько 10-15 секунд.

А після того, як стало відносно спокійно, було виявлено, що в місце розташування 1-го взводу охорони 2-ї роти охорони 12-го батальйону влучив один зі снарядів системи РСЗВ “Град”. Внаслідок розльоту його уламків поранень зазнали п’ятеро військовослужбовців, серед них був і солдат Шишко Олександр Сергійович.

Після надання першої медичної допомоги Олександра відправили до м. Харків у військово-медичний клінічний центр Північного регіону. Та, на жаль, лікарі не змогли урятувати чоловіка, отримані травми виявилися занадто серйозними. 22 липня 2014 року життя солдата обірвалося…

З того дня день 22-е липня став датою скорботи не лише для рідних Олександра, не лише для особового складу 12-го окремого мотопіхотного батальйону, а й для усіх військовослужбовців частини В3231.

shyshko_2Колектив частини висловлює щирі співчуття мамі, дружині, донечці й сестричці загиблого. Ваш син, чоловік,. батько, брат мужньо й безстрашно віддав своє життя за вас, за усіх нас. Ми цього ніколи не забудемо. Тому що Герой – це назавжди, тому що Герої не вмирають!

І перемога таки буде за нами! Слава Україні! Слава Героям України!

Інформація про виконання бюджету м.Бердичева за І півріччя 2016 року

За підсумками січня-червня 2016 року обсяг міського бюджету по доходах склав 255570,9 тис.грн. (108,1%), з них надходження до загального фонду – 246241,5 тис.грн. (107,2%).

У порівнянні із відповідним періодом минулого року надходження загального фонду, без трансфертів, зросли на 54,2 відсотки, або на 28873,3 тис.грн.

На рівень виконання загального фонду бюджету міста мають вплив такі основні джерела: податок на доходи фізичних осіб, плата за землю, єдиний та акцизний податки.

За рахунок податку на доходи фізичних осіб сформовано більше половини (61,4%) фінансових ресурсів бюджету міста, його обсяги за січень-червень 2016 року склали 49997,5 тис.грн., що на 62,9% більше ніж у відповідному періоді 2015 року (30686,2 тис.грн.).

Надходження у І півріччі 2016 року склали: по платі за землю в сумі 9493,2 тис.грн. (І півр. 2015 – 5912,7 тис.грн.), єдиному податку – 8665,8 тис.грн. (І півр. 2015 – 6176,9 тис.грн.), акцизному податку – 10292,7 тис.грн. (І півр. 2015 – 6579,1 тис.грн.).

До спеціального фонду бюджету міста надійшло 9329,4 тис.грн., з них 92% або 8585,5 тис.грн. – власні надходження бюджетних установ.

В повному обсязі надійшли з державного бюджету базова та стабілізаційна дотації на загальну суму 2642,6 тис.грн.

Протягом І півріччя 2015 року місто отримало державне фінансування у вигляді субвенцій за 7-ма напрямками. Загальна сума отриманих субвенцій склала 161645,1 тис.грн. (99,2% планових показників), в тому числі:

  • на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 45846,6 тис.грн.;
  • на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 54760,0 тис.грн.;
  • освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 35073,4 тис.грн.;
  • медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 25302,2 тис.грн.;
  • інші субвенції – 395,8 тис.грн.;
  • на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” – 240,9 тис.грн.;
  • на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива – 26,2 тис.грн.

За звітний період з бюджету міста використано коштів на загальну суму 244 236,3 тис. грн.

Видатки загального фонду склали 229 575,4 тис. грн., що на 62 715,0 тис. грн. більше ніж у 1 півріччі 2015 року, видатки спеціального фонду склали 14 660,9 тис. грн., у тому числі видатки бюджету розвитку – 6 461,9 тис. грн.

У структурі видаткової частини загального фонду міського бюджету левову частку займають видатки, пов’язані з виплатою заробітної плати працівникам бюджетних установ та організацій. Їх загальна сума склала 96 757,2 тис. грн., що становить 77,5 % від обсягу бюджетних видатків загального фонду (без врахування субвенцій соціального спрямування).

Видатки загального фонду профінансовано в межах надходжень до міського бюджету та зареєстрованих в органах казначейської служби зобов’язань, що становить 93,1 % до плану на звітний період.

У галузевому розрізі найбільша питома вага видатків загального фонду, а це 45,1 %, припадає на галузь “Соціальний захист та соціальне забезпечення”, 31% – “Освіта”, та на “Охорону здоров’я” – 13,8%.

Порівняльний аналіз видатків загального фонду міського бюджету у розрізі галузей за 1 півріччя 2015-2016 років:

КТКВК Галузь Касові видатки, тис. грн.
1 півріччя 2015 р. 1 півріччя 2016 р. Відхилення
070000 Освіта 53 826,6 71 071,9 17 245,3
080000 Охорона здоров’я 27 435,5 31 642,9 4 207,4
090000 Соціальний захист та соціальне забезпечення 66 817,3 103 587,4 36 770,1
100000 Житлово-комунальне господарство 3 762,4 4 161,0 398,6
110000 Культура і мистецтво 5 917,2 7 183,4 1 266,2
010000 Державне управління 5 257,2 6 428,7 1 171,5
130000 Фізична культура і спорт 2 228,6 2 239,9 11,3
120000, 150000, 160000, 170000, 180000, 210000, 250000, Інші (утримання та поточний ремонт доріг, рятувальні служби, фінансова підтримка ЗМІ та інші) 1 615,6 3 260,2 1 644,6
Всього:   166 860,4 229 575,4 62 715,0

Станом на 1 липня 2016 року заборгованість по заробітній платі працівникам бюджетних установ міського бюджету відсутня.

Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги, спожиті бюджетними установами у 1 півріччі 2016 року, проведені своєчасно та в повному обсязі.

Фінансове управління
виконкому Бердичівської міської ради

Бердичівські медики підвели підсумки роботи за 6 місяців 2016 року

Як розвивається, функціонує медична галузь Бердичева, чи справилися медичні працівники із поставленими завданнями? Для аналізу цих запитань 18 липня в актовій залі міської поліклініки відбулась оперативна нарада, на яку були запрошені завідуючі всіма структурними підрозділами, міські спеціалісти, старші медичні сестри, сестри-господині, головний лікар ЦПМСД та завідувач підстанції екстреної медичної допомоги.

Головний лікар ЦМЛ Лариса Миколаївна Бабікова зупинилася на основних рейтингових показниках, зауважила недостатність коштів на 2016 рік, що складає 14107,8 тис. грн., в т.ч. на заробітну плату – 13035,4 тис. грн., на оплату комунальних послуг – 1072,4 тис. грн. Для своєчасної виплати заробітної плати медичним працівникам з міського бюджету додатково було виділено 6170,0 тис. грн. та 150,0 тис. грн. на медикаменти. Адміністрацією були розроблені заходи по економії фонду заробітної плати (відпустки без збереження, перехід працівників на 0,75 ставки, закриття 4-х відділень на період літніх відпусток, дитяче відділення 2 місяці працюватиме в режимі денного стаціонару, переведення пункту невідкладної допомоги вдома на денний режим роботи). За рахунок цих заходів на сьогоднішній день вдалося зекономити – 321,2 тис. грн. Проте до кінця року для повного забезпечення заробітною платою не вистачає 6865,4 тис. грн.

Головний лікар вказала керівникам урологічного травматологічного кардіологічного відділень на раціональному використанні ліжкового фонду.

Протягом І півріччя в лікарні було скорочено 30 ліжок. Певною мірою покращилось матеріально-технічне забезпечення на суму 224609,83 грн. Занепокоєння викликає ріст показника малюкової смертності.

Заступник головного лікаря з дитинства та акушерства гінекологічній допомозі Марченко О.В. коротко доповів про стан малюкової та дитячої смертності, зупинився на випадках малюкової смертності та заходах по врегулюванню даного показника.

Невтішним є також показники онкологічних захворювань, особливо ріст занедбаних візуальних випадків – зауважив лікар-онколог Печенюк Ю.П. Всі ці випадки розібрані на протираковій раді та проведені відповідні заходи. Основними причинами є пізнє звернення пацієнтів та ігнорування проходження профілактичних оглядів.

Туберкульоз, як відомо, проблема не лише медична, а й соціальна. Як відмітила головний лікар, фтизіатрична служба спрацювала в цілому непогано. Знизилася питома вага деструктивних форм туберкульозу, виявлено 3 випадки позалегеневого туберкульозу. Слід акцентувати увагу на проведенні флюорографічних профілактичних оглядів, особливо груп ризику.

Завідувач ІАВ Добровольська О.Р. зупинилася на інших важливих показниках роботи, визначивши заходи удосконалення роботи по службах.

Головний лікар вказала на проведенні поточні ремонти в підрозділах лікарні, обговорила з колегами результати перевірки фінансової інспекції. Особливу увагу звернула на виконавчу дисципліну, опрацювання наказу МОЗ України від 15.06.2016 р. №592 та належне відношення до пацієнтів і їх родичів.

Можна поставити перед собою скільки завгодно завдань, однак самотужки досягти бажаного результату нелегко. Тільки за умови тісної злагодженої співпраці та при наявності згуртованого колективу можна здолати будь-які труднощі.

Головний лікар на завершення подякувала всім за проведену роботу.

Державна техногенна інспекція України закликає

Теплі дні сприяють відпочинку на природі. Більшість громадян виїде за місто: на дачу, до води, у ліс. На жаль, на відпочинку люди забувають про правила поведінки у лісі, спричиняючи пожежі. Щорічно в державі реєструється, в залежності від гідрометеорологічних умов, у середньому від 2,5 до 7,5 тисяч лісових пожеж, які завдають шкоди навколишньому середовищу і великих збитків народному господарству. В 2016 році пожежі не переходили у “верхову” стадію, коли горять верхівки дерев і швидкість поширення полум’я доходить до десятків метрів за секунду. В такому випадку пожежу зупинити доволі важко. Тож, перебуваючи в лісовій та парковій зоні на відпочинку, не забувайте дотримуватися вимог пожежної безпеки.

Пам’ятайте: джерелом пожежі в лісі є необережно кинутий сірник або недопалок. Виберіть місце для вогнища та обладнайте його. Ніколи не залишайте вогнище без догляду. Незагашене вогнище може бути причиною лісової пожежі. Також небезпечною може бути просякнута мастилом, бензином, гасом чи іншою пально-мастильною речовиною ганчірка. Пожежу може спричинити навіть заправка паливного баку машини при працюючому двигуні. А залишена на сонячній галявині пляшка чи уламок скла, фокусуючи сонячне проміння, здатні спрацювати як запалювальні лінзи. Це досить часто призводить до самозагоряння лісових масивів.

Шановні громадяни! Державна техногенна інспекція України закликає Вас неухильно дотримуватися правил пожежної безпеки під час відпочинку на природі, особливо в лісових зонах. Бережіть “зелені легені”

Пилипчук В.О., головний фахівець
Бердичівського міськрайонного відділу
Управління ДСНС України в Житомирській області

Учні із Донеччини завітали на Бердичівщину

Нещодавно на Бердичівщину завітали школярі з Бахмутської загальноосвітньої школи Донецької області. Дітлахи, на долю яких випали жахіття неоголошеної війни оселилися в оздоровчому таборі “Відкрите серце”, що знаходиться в селі Озадівка Бердичівського району. Там школярі зможуть безкоштовно оздоровитися та відпочити від жорстоких подій, які відбуваються на Сході нашої країни. Для малечі вже проведено екскурсію по пам’ятних місцях славетного міста Бердичева. Також діти завітали до військової частини – польова пошта В3231.

15 липня 2016 року школярі відвідали світломузичний фонтан “Рошен”, що у місті Вінниця. Це надзвичайне свято влаштував для гостей зі Сходу голова районної ради Максим Самчик, який вишукав необхідні кошти для поїздки, яка подарувала юному поколінню незабутні враження та гарні спогади на довгі роки. Напередодні від’їзду школярів, голова районної ради завітав в оздоровчий табір “Відкрите серце”, щоб подарувати малечі різних смаколиків та побажати щасливої дороги, натомість за щире серце, підтримку та розуміння проблем дітей зі Сходу України від учнів та вчителів Бахмутської школи Максиму Самчику вручено подяку та символічний подарунок у вигляді серця.

Прес-служба районної ради

IMG_2059_1 IMG_2072_1 IMG_2062_1

Наймолодший український губернатор: ми зробили депресивні райони привабливими для інвесторів

Надто молодий зовні, в недорого обставленому кабінеті, Сергій Машковський справляє враження радше чужої для бюрократії та чиновницької роботи людини, аніж голови державної обласної адміністрації з дворічним стажем. 22 липня виповнилось вже два роки з того моменту, як Президент підписав указ про призначення Сергія Машковського на посаду керівника Житомирської області. Через ці два роки тридцятишестирічний голова ОДА зі справжнім фанатизмом розповідає про досягнення області в альтернативній енергетиці та захоплено ілюструє живими прикладами свій спіч про децентралізацію.

– Почнемо з бурштину… Напевно, для Вас найбільш проблемне запитання.

Найбільш болюче запитання.

– Чи берете участь у підготовці спецоперації, яку Арсен Аваков анонсує на Житомирщині?

Відверто, ні. Не беремо участі. І я майже впевнений, що в Рівненській області ніхто з органів місцевої влади участі в спецоперації не брав. Це операція спецслужб – для того, щоб вона була більш об’єктивною. Що менше інформації на місцевому рівні йде, то вона буде більш ефективною і, я думаю, матимемо відчутні результати.

Я повністю зацікавлений, щоб ця акція була якомога масштабнішою, якомога радикальнішою та якомога дієвішою.

– А який Ваш особистий внесок у боротьбу з незаконним видобутком бурштину?

Я відверто скажу, що я особисто неодноразово відвідував так звані місця незаконного видобутку. Я думаю, ви чули про такі сумнозвісні родовища, як Корабель поблизу селища Шебедиха. У 2014 році у вихідні дні там незаконно працювало близько десяти тисяч людей. На сьогодні, однозначно, нам не вдалося зупинити його повністю, але на сьогодні ми маємо вже кілька сотень людей, а не кілька тисяч на незаконному видобутку, тобто їхня кількість зменшилася в рази.

Для того, щоб зупинити незаконний видобуток повністю, однозначно має бути легалізація. І це має однозначно регулюватися державою, шляхом створення комунального підприємства, щоб впливати на ці процеси й на обласному рівні, також дбати про місцеві громади.

Щодо обласного рівня, то це постійне моє спілкування та постійні наради з правоохоронцями: за два останніх роки порушено близько ста п’ятдесяти кримінальних проваджень, вилучено близько ста шістдесяти мотопомп, техніки – близько шістдесяти одиниць. За 2015-2016 рік – близько тисячі кілограмів бурштину. Але, знову ж таки, я реально оцінюю: це крапля в морі.

– А що вдалося за ці два роки?

Знову ж таки, роботу мають нехай оцінювати люди. Але є речі, які вдалися.

Я як був, так і залишаюся палким прихильником децентралізації, незважаючи на суперечності, які виникають у процесі. Вважаю, що одним з найголовніших моїх досягнень є те, що ми започаткували процес децентралізації в області, процес об’єднання територіальних громад.

У 2015 році на території Житомирської області створилося дев’ять об’єднаних територіальних громад. У четвер (21 липня – Ред.) на сесію було винесено питання об’єднання ще 21 об’єднаної громади. Хоча спочатку було дуже важко переконати людей, я особисто їздив по районах, переконував, були палкі дискусії. Але, Ви знаєте, стояла мета не за кількістю гнатися, а за якістю. Щоб громади, які були створені, дали змогу вже в 2016 році продемонструвати певні результати. Тепер там реалізуються інвестиційні проекти за кошти державного фонду регіонального розвитку, які пов’язані з бюджетною децентралізацією, з наданням місцевим громадам додаткових повноважень і можливостей виконувати якісно свої функції.

У п’ятницю ми об’їжджали ці об’єднані територіальні громади і я Вам скажу: результат уже відчувається. Наприклад, у селищі Високе Черняхівського району ми бачимо школу, яка була зовсім в іншому стані, а тепер наближається до європейського. Вже проводиться комплексна термосанація, реконструкція покрівлі, зовнішня реконструкція, заміна всіх вікон. Це вже дійсно школа, яка даватиме дітям комфортні умови навчання. І якраз сьогодні я вже бачу оці перші паростки реформи децентралізації у нас в області.

Я завжди порівнюю конкретні цифри, щоб не говорити про якісь абстрактні величини. Сьогодні на 9 мільйонів гривень збільшилися надходження до окремих сільських рад. Наприклад, об’єднана територіальна громада Народицька – це Народицький район, який зазнав найбільшого впливу Чорнобильської катастрофи: він завжди був дотаційним, він завжди був депресивним регіоном. Сьогодні там уже працюють інвестори. Сьогодні вони вже збільшили свої надходження до бюджету, отримали субвенцію на об’єднання територіальної громади з Державного бюджету в розмірі 21 мільйон гривень, і вони вже сьогодні закуповують шкільні автобуси, ремонтують ФАПи, школи, дороги. Вони планують на декілька років вперед: тобто в них уже є стратегія, вони сьогодні навіть виробляють містобудівну документацію для того, щоб просувати регіон. І інвестори з’являються. Це ще одне з тих глобальних завдань, яке мені сьогодні, я вважаю, вдалося виконати.

Друга річ, про яку мені хотілося сказати, – це заходи щодо енергоефективності в Житомирській області. З опалювального сезону 2014/2015, надзвичайно важкого, нам вдалося перевести на альтернативні джерела палива 177 котелень. Це, звичайно, котельні соціальної та бюджетної сфери, але на цьому ми не зупиняємося. Загалом за 2014-2015 роки нам вдалося зекономити 25 мільйонів кубічних метрів. І ми одна з тих трьох областей, які вклалися в ліміти споживання в той відповідальний період, коли Україна була прив’язана до російського газу й Росія почала використовувати це як важіль. Ми зменшили споживання газу на 30%. І це дало можливість не просто пережити той період, а й пустити зекономлені гроші на капітальні видатки, покращення матеріально-технічної бази нашим соціальним об’єктам (тим же інтернатам та іншим об’єктам соціальної інфраструктури).

До кінця року ми плануємо перевести ще 37 котелень і рухаємося далі до вжиття превентивних заходів, які дадуть економію до 50-60%: термосанація, термомодернізація. Рухаємося до того, щоб скласти паливно-енергетичний баланс області, щоб знати, які альтернативи краще розвивати в тому чи іншому районі.

І третє досягнення, я вже згадував, – це покращення інвестиційного клімату. Скажу відверто, постійно спілкуюся з іноземними та вітчизняними інвесторами, створена рада інвестицій при голові обласної державної адміністрації. Серед великих інвесторів, які працюють в області, ніхто не покинув область і не перестав тут займатися фінансово-господарською діяльністю, навпаки – запрошують партнерів. Нещодавно в нас відбулася зустріч, на яку сам інвестор – керівник і власник підприємства, що виробляє обладнання для мотоциклів – запросив своїх партнерів зі Швеції, Німеччини, Італії, Франції, щоб розповісти, що можна розвивати бізнес тут. Він тут працює, в Житомирській області, й він уже каже, що створені хороші умови, що сьогодні має майбутнє Україна й, зокрема, Житомирська область.

Є велика імовірність, і ми сьогодні вже відпрацьовуємо такі варіанти, що будуть перенесені два підприємства з Китаю до Житомирської області, тому що собівартість праці уже в нас нижча, а логістика в Європі набагато краща, ніж в Китаї.

– Про які галузі йдеться?

Це комплектуючі до виробництва мотоциклів. Також минулого року зайшов дуже потужний виробник електрообладнання для автомобілів марок Audi, Porshe, BMW, Volkswagen. Він десять років працював на Волині, й коли запланував відкриття ще одного підприємства, обрав нас.

Ми дуже довго спілкувалися, переконували. І сьогодні вони досить задоволені, немає нарікань. Навпаки, у нас поставлений план, що за три роки кількість працівників буде близько п’яти тисяч на цьому підприємстві. На сьогодні ми вже маємо тисячу двісті працівників. Зараз ми з ними говоримо про відкриття ще одного підприємства їхнього, теж на території Житомирської області. Тому що були створені і митні процедури, і, звичайно, допомога в реалізації інвестиційного проекту. В нас до Ради інвестицій входять всі контролюючі та дозвільні органи – наприклад, керівник Державної архітектурно-будівельної інспекції розповідає інвестору, як краще, як дешевше, як швидше це можна зробити.

Скажу відверто: інвестиції – це сьогодні один із моїх пріоритетів, щоб запустити маховик економіки безпосередньо в нашій Житомирській області.

– Які ще завдання ставилися за цей час Президентом України?

Це, звичайно, наша болюча тема – соціальний захист учасників антитерористичної операції. Житомирська область – одна з тих областей, яка найбільше бере участь в АТО. Майже всі наші військові частини – це, перш за все 95 окрема аеромобільна бригада, 30 механізована, 26 артилерійська, 54 розвідбат – вони всі беруть найактивнішу участь у бойових діях. Через те, на превеликий жаль, маємо 243 загиблих. Це, якщо брати в розрахунку на кількість жителів, один з найбільших показників сьогодні в Україні. І однозначно, що соціальний захист стоїть на пріоритетній позиції.

Безпосередньо спілкуюся з багатьма військовими, діють обласні програми, одним з перших запрацював центр допомоги учасникам АТО в області, який працює за принципом єдиного вікна. У нас, у перших, була розроблена дорожня карта з медичної та психологічної реабілітації військовослужбовців. І вже близько чотирьох тисяч військовослужбовців пройшли лікування – все безкоштовно, все компенсується з обласного бюджету.

Сьогодні на базі госпіталю ветеранів війни ми створюємо центр психологічної реабілітації військовослужбовців, професійний, із залученням відповідних фахівців.

В області дев’яносто квартир було закуплено для сімей загиблих (кошти були виділені з Державного бюджету, але ми потужно, оперативно спрацювали). Нам ще додатково виділили десять мільйонів – перерозподілили з тих областей, які не використали повністю фінансовий ресурс. Сьогодні ми ще очікуємо додаткової закупівлі тридцяти квартир військовослужбовцям, але все залежить від фінансового ресурсу.

Проблематика, звичайно, в цьому напрямку – це земельні ділянки, виділення земель. І це теж треба визнати. В нас була деяка турбулентність з Держгеокадастром – там змінилося за півроку близько шести начальників. Я сподіваюся, що на сьогодні це питання вже вирішене, і ми будемо спокійно виділяти ділянки учасникам антитерористичної операції, але загалом із семи тисяч звернень у нас уже понад чотири тисячі опрацьовано й три з половиною тисячі – отримали висновки та дозвіл на складання проекту із землеустрою, а близько шести сотень гектарів уже передано в приватну власність.

– Ви обіцяли відремонтувати три мости на трасі Житомир-Чернівці до кінця цього року. На якому етапі зараз робота?

Найближчим часом розпочнуться роботи на одному з мостів на трасі Н-03 Житомир-Чернівці. Я особисто в п’ятницю приїхав, оглянув усі ці ділянки. Там був виконаний у досить великому обсязі ямковий ремонт, але деякі відрізки сьогодні однозначно в незадовільному стані, потрібно буде спрямовувати додаткові кошти на їхній ремонт.

Цього тижня завершується тендер щодо двох інших мостів. Тому ця обіцянка залишається в силі, я впевнений, що ці мости будуть відремонтовані.

Водночас зараз стоїть питання лише організації руху, тому що доведеться перекривати трасу. Це спрямування транзитного вантажного транспорту на М-21 Житомир-Могилів-Подільський, Бердичівська траса та легкового транспорту через населені пункти. Це все потрібно опрацювати, щоб потім не виникало соціальної напруги та незручності для водіїв і для населення.

Окрім того, в області вже  проведено ямковий ремонт автодоріг Київ-Чоп, Київ-Ковель-Ягодин, Київ-Іванків-Овруч, Житомир-Чернівці, Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище, Бердичів-Хмільник-Літин, Васьковичі-Шепетівка та продовжується ремонт шляхів Виступовичі-Житомир, Кременець-Біла Церква-Ржищів.

P.S. Станом на дату виходу інтерв’ю Сергій Машковський посідає третє місце за рівнем відповідальності серед колег-очільників обласних державних адміністрацій. 65% його обіцянок є виконаними.

Африканська чума свиней

У місті Шостка Сумської області 15 липня 2016 року зареєстровано загибель 3 гол. свиней із 56 голів, які утримувалися в господарстві ФОП “Бондаренко В. М.”. Крім вказаного випадку, з початку 2016 року в Україні зареєстровано 14 випадків АЧС, у тому числі в Полтавській (3 випадки), Одеській (3), Житомирській (1), Кіровоградській (1), Хмельницькій (1), Миколаївській (1), Сумській (1), Чернівецькій (1), Черкаській (1), та Чернігівській (1) областях. Станом на 18.07.2016 залишилося 5 неблагополучних пунктів по АЧС в Чернівецькій, Миколаївській, Чернігівській, Черкаській та Сумській областях. 

Африканська чума свиней (АЧС) – це висококонтагіозна, гостра, інфекційна, вірусна хвороба свиней, що входить до переліку особливо небезпечних (карантинних) хвороб тварин та списку інфекційних та інвазійних хвороб тварин затвердженого МЕБ на 2016 рік.

Одна із найбільш небезпечних хвороб свиней, оскільки характеризується високою смертністю, значними економічними збитками, зумовленими відсутністю вакцини, запровадженням спеціального режиму для свиногосподарств, обов’язковістю дотримання ветеринарно-санітарних вимог до утримання свиней, витратами на проведення моніторингових та діагностичних досліджень, організацією профілактичних та ліквідаційних заходів, в разі загрози чи виникнення хвороби та торговельними обмеженнями, що запроваджуються для недопущення її розповсюдження. Вірус Африканської чуми свиней не становить небезпеки для людини та надзвичайно небезпечний для свиней!

На АЧС хворіють лише дикі та свійські свині (всіх видів, порід та статевовікових груп). Резервуаром Африканської чуми свиней в природі є дикі свині, від яких заражаються свійські (домашні свині). Основний шлях передачі збудника – це безпосередній контакт тварин між собою (хворої та здорової) та перенос збудника від хворої до здорової тварини через посередника, в ролі якого найчастіше виступає людина, що випадково забруднилась виділеннями хворої тварини та мала контакт зі здоровою, а також – предмети догляду, інвентар, взуття, одяг, транспортні засоби та корми, в тому числі й харчові відходи. Збудник хвороби тривалий час може зберігати свою життєздатність поза організмом і в першу чергу в харчових продуктах заражених вірусом АЧС. Холод (заморожена свинина) – всього лиш консервує збудника (продукт залишається небезпечним після розморожування).

Вірус Африканської чуми свиней, що характеризується вираженою варіабельністю вірулентних властивостей, високостійкий до факторів зовнішнього середовища: зберігає життєздатність в діапазоні рН від 4 до 10, тривалий час – від тижнів до місяців – зберігається в продуктах і субпродуктах від свиней, що не піддавались термічній обробці (солонина і сирокопчені харчові вироби, харчові відходи, що йдуть на корм свиням). У трупах свиней вірус зберігається до десяти тижнів, у м’ясі від хворих тварин – до 155 днів, у копченій шинці – до 5 місяців, у гною – до 3 місяців. Вірус стійкий до висушування і гниття; при температурі 60 °C інактивується впродовж 10 хвилин. Перевірити наявність вірусу АЧС в кормах або зерні лабораторними методами чи в будь-який інший спосіб – не можливо, тому необхідно дотримуватись правил біобезпеки та здійснювати термічну обробка кормів, що згодовуються свиням. Єдиним шляхом унеможливлення занесення збудника з зерном є термічна обробка кормів та кормосумішів для свиней. Фахівці радять не купувати живих свиней і корми в зонах неблагополучних щодо АЧС. Мінімізувати поїздки на неблагополучні з АЧС території. У разі виникнення підозри на захворювання свиней Африканською чумою господар, незалежно від типу ведення господарства та форми власності, повинен негайно повідомити про виниклу підозру спеціаліста ветеринарної медицини, що обслуговує дане господарство. Потрібно ізолювати хворих і підозрілих на захворювання свиней у тому самому приміщенні, у якому вони перебували. Суворо забороняється забій і реалізацію тварин усіх видів (включаючи птицю) і продуктів їхнього забою (м’яса, сала, шкіри, вовни, пір’я тощо). Також забороняється виїзд з населеного пункту, господарства (ферми), де виявлене захворювання і в’їзд на їхню територію будь-якого виду транспорту, вихід обслуговуючого персоналу з ферми (господарства) без відповідної санітарної обробки, а також вивіз за територію господарства (ферми) продуктів і сировини тваринного походження, кормів і інших вантажів.

Пам’ятайте: лихо легше застерегти чим побороти! При підозрі на АЧС сповістіть фахівця ветеринарної медицини, краще перестрахуватись, аніж наразити на небезпеку всіх сусідів!

В. Біленький, начальник відділу безпечності
харчових продуктів та ветеринарії управління
Держпродспоживслужби в Бердичівському районі

МКП “Бердичівводоканал” має намір переглянути вартість послуг з централізованого водопостачання та водовідведення

МКП “Бердичівводоканал” має намір переглянути вартість послуг з централізованого водопостачання та водовідведення (транспортування стічних вод).

Станом на даний час на підприємстві діють тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, встановленні Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Постанова №908 від 26.03.2015 року, а саме:

централізоване водопостачання – 8,16 грн. за 1 куб. м з ПДВ

І група споживачів (населення) – 8,16 грн. за 1 куб. м з ПДВ

ІІ група споживачів (бюджетні установи) – 8,16 грн. за 1 куб. м з ПДВ

ІІІ група споживачів (інші споживачі) – 8,16 грн. за 1 куб. м з ПДВ

 

централізоване водовідведення – 5,44 грн. за 1 куб. м з ПДВ

в тому числі:

– транспортування стічних вод

І група споживачів (населення) – 2,46 грн. за 1 куб. м з ПДВ

ІІ група споживачів (бюджетні установи) – 2,46 грн. за 1 куб. м з ПДВ

ІІІ група споживачів (інші споживачі) – 2,46 грн. за 1 куб. м з ПДВ

 

– очистка стічних вод ТОВ “КЕС”

Постанова НКРЕКП № 2951 від 10.12.2015 року

І група споживачів (населення) – 2,98 грн. за 1 куб. м з ПДВ

ІІ група споживачів (бюджетні установи) – 2,98 грн. за 1 куб. м з ПДВ

ІІІ група споживачів (інші споживачі) – 2,98 грн. за 1 куб. м з ПДВ

Зазначені тарифи станом на сьогоднішній день покривають лише 75-80% понесених витрат на надання послуг, що призводить до збиткової діяльності МКП “Бердичівводоканал”, браку обігових коштів, виникненню та накопиченню боргів по податках та за енергоносії, неможливості закупки необхідних технологічних матеріалів, запчастин, паливно-мастильних матеріалів та низької платоспроможності підприємства. Коштів отриманих від надання послуг, за діючим тарифом, не вистачає на покриття витрат по електроенергії, на виплату заробітної плати, сплати податків та зборів, оновлення матеріально технічної бази підприємства.

Основними причинами перегляду тарифу є зростання вартості електроенергії на 15% в порівняні з вартістю 1 кВт/год, яка була у 2015 році, підвищення вартості технологічних матеріалів на 45% в порівнянні до ціни у 2015 році, підвищення на 19% рівня мінімальної заробітної плати з 1218 грн. до рівня 1450 грн., підвищення вартості запчастин та паливно-мастильних матеріалів на 15-35%, введення видатків за державну періодичну повірку засобів обліку та зменшенням обсягів споживання послуг на 9%.

Відповідно до Закону України “Про державне регулювання у сфері комунальних послуг”, Указу Президента України від 10 вересня 2014 року №715 “Про затвердження Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг” та Постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року №869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги” із змінами, внесеними згідно постанов КМУ, Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 24.03.2016 року №364 “Про затвердження Процедури встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення”, Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 10.03.2016 року №303 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем)”, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.04.2016 року за №499/28629, МКП “Бердичівводоканал”, подав на розгляд до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, заяву та розрахунки на перегляд тарифів з централізованого водопостачання та водовідведення (транспортування стічних вод).

Розрахункова вартість централізованого водопостачання становитиме 10,76 грн. за 1 куб. м з ПДВ, централізоване водовідведення 6,48 грн. за 1 куб. м з ПДВ, в тому числі: (транспортування стічних вод) 3,50 грн. за 1 куб. м з ПДВ, очистка стічних вод ТОВ “КЕС” 2,98 грн. за 1 куб. м з ПДВ. Разом вартість централізованого водопостачання та централізоване водовідведення включаючи очистку стічних вод ТОВ “КЕС” становитиме 17,24 грн. за 1 куб. м з ПДВ.

Розрахункова вартість послуги з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньо будинкових систем) становитиме 12,07 грн. за 1 куб. м з ПДВ, послуга з водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) 6,92 грн. за 1 куб. м з ПДВ, в тому числі: (транспортування стічних вод) 3,94 грн. за 1 куб. м з ПДВ, очистка стічних вод ТОВ “КЕС” 2,98 грн. за 1 куб. м з ПДВ. Разом вартість послуги з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньо будинкових систем) та послуга з водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) включаючи очистку стічних вод ТОВ “КЕС” становитиме 18,99 грн. за 1 куб. м з ПДВ.

 

Структура тарифу наступна:

Централізоване водопостачання

 

№ п/п Найменування показників Значення показника, грн. / куб. м.
1 Виробнича собівартість, у т.ч.: 8,04
1.1 Прямі матеріальні витрати, у т.ч.: 2,87
1.1.1 Електроенергія 2,66
1.1.2 Інші прямі матеріальні витрати 0,21
1.2 Прямі витрати на оплату праці 1,34
1.3 Інші прямі витрати, у т.ч.: 1,42
1.3.1 Нарахування єдиного соціального внеску 0,29
1.3.2 Амортизаційні відрахування 0,81
1.3.3 Інші прямі витрати 0,32
1.4 Загальновиробничі витрати, у т.ч.: 2,39
1.4.1 Витрати на оплату праці 1,21
1.4.2 Нарахування єдиного соціального внеску 0,27
1.4.3 Амортизаційні відрахування 0,04
1.4.4 Інші витрати( податки, ПММ, ТМЦ) 0,87
2 Адміністративні витрати, у т.ч.: 0,47
2.1 Витрати на оплату праці 0,26
2.2 Нарахування єдиного соціального внеску 0,05
2.3 Амортизаційні відрахування 0,01
2.4 Інші витрати 0,15
3 Витрати на збут, у т.ч.: 0,46
3.1 Витрати на оплату праці 0,30
3.2 Нарахування єдиного соціального внеску 0,07
3.3 Амортизаційні відрахування 0,00
3.4 Інші витрати 0,09
4 Інші операційні витрати 0
5 Фінансові витрати 0
6 Повна собівартість 8,97
7 Розрахунковий прибуток 0
8 Розрахунковий тариф без ПДВ 8,97
9 Податок на додану вартість 1,79
10 Розрахунковий тариф з ПДВ 10,76

 

Централізоване водовідведення (транспортування стічних вод)

№ п/п Найменування показників Значення показника,
грн. / куб. м.
1 Виробнича собівартість, у т.ч.: 2,62
1.1 Прямі матеріальні витрати, у т.ч.: 0,69
1.1.1 Електроенергія 0,66
1.1.2 Інші прямі матеріальні витрати 0,02
1.2 Прямі витрати на оплату праці 0,67
1.3 Інші прямі витрати, у т.ч.: 0,48
1.3.1 Нарахування єдиного соціального внеску 0,15
1.3.2 Амортизаційні відрахування 0,24
1.3.3 Інші прямі витрати 0,08
1.4 Загальновиробничі витрати, у т.ч.: 0,78
1.4.1 Витрати на оплату праці 0,40
1.4.2 Нарахування єдиного соціального внеску 0,09
1.4.3 Амортизаційні відрахування 0,01
1.4.4 Інші витрати (податки, ПММ, ТМЦ) 0,28
2 Адміністративні витрати, у т.ч.: 0,15
2.1 Витрати на оплату праці 0,08
2.2 Нарахування єдиного соціального внеску 0,02
2.3 Амортизаційні відрахування 0,00
2.4 Інші витрати 0,05
3 Витрати на збут, у т.ч.: 0,15
3.1 Витрати на оплату праці 0,10
3.2 Нарахування єдиного соціального внеску 0,02
3.3 Амортизаційні відрахування 0,00
3.4 Інші витрати 0,03
4 Інші операційні витрати 0
5 Фінансові витрати 0
6 Повна собівартість 2,92
7 Розрахунковий прибуток 0
8 Розрахунковий тариф без ПДВ 2,92
9 Податок на додану вартість 0,58
10 Розрахунковий тариф з ПДВ 3,50

 

Структура тарифу на послугу з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем)

Послуга з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем)

 

№ п/п Найменування показників Значення показника,
грн. / куб. м.
1 Виробнича собівартість, усього, у т.ч.: 8,97
1) Прямі матеріальні витрати, у т.ч.: 8,97
На придбання питної води з системи централізованого водопостачання 8,97
2 Адміністративні витрати 0,00
3 Витрати збуту (періодична повірка лічильників, демонтаж, транспортування, монтаж після повірки,витрати на формування обмінного фонду) 1,09
4 Інші операційні витрати 0,00
5 Фінансові витрати 0,00
6 Усього витрат повної собівартості 10,06
7 Плановий прибуток 0,00
8 Розрахунковий тариф без ПДВ 10,06
9 Податок на додану вартість 2,01
10 Розрахунковий тариф з ПДВ 12,07

 

Послуга з водовідведення (транспортування стічних вод) (з використанням внутрішньобудинкових систем)

№ п/п Найменування показників Значення показника,
грн. / куб. м.
1 Виробнича собівартість , усього, у т.ч.: 2,92
1) Прямі матеріальні витрати, у т.ч.: 2,92
На оплату за скид вод 2,92
2 Адміністративні витрати 0,00
3 Витрати збуту 0,36
4 Інші операційні витрати 0,00
5 Фінансові витрати 0,00
6 Усього витрат повної собівартості 3,28
7 Плановий прибуток 0,00
8 Розрахунковий тариф без ПДВ 3,28
9 Податок на додану вартість 0,66
10 Розрахунковий тариф з ПДВ 3,94

 

Зауваження і пропозиції приймаються на протязі 20 днів після публікації в засобах масової інформації, та надсилати за адресою: 13300, м. Бердичів, вул. Житомирська, 87, або по телефонах 4-42-99, 4-41-11.