Бердичівський хлібозавод в епоху змін

Бердичівський хлібозавод в епоху змін

260
0
ПОДІЛИТИСЬ

Зміни – це завжди складно, проте, це завжди – рух уперед. Бердичів з цікавістю та, деколи, з недовірою спостерігає за тим, що відбувається на Бердичівському хлібозаводі. і ми вирішили розповісти з перших вуст про нововведення та зміни на підприємстві.

З лютого 2019 ТОВ “Бердичівський хлібозавод” очолив новий керівник – Костянтин Володимирович Романко.

Nota bene!

ТОВ “Бердичівський хлібозавод” входить до складу холдингу “Хлібні інвестиції”, який об’єднує в своєму складі шість хлібокомбінатів. Спеціалізація холдингу – це виробництво хліба та хлібобулочних виробів в Україні.

Романко Костянтин Володимирович:

  • 17 років керівного досвіду.
  • Останні сім років – присвятив розвитку підприємств харчової промисловості: як вітчизняних так і міжнародних структур.
  • Ключові компетенції – антикризове управління, впровадження бережливого виробництва, командотворення.

Які зміни відбулися на Бердичівському хлібозаводі?

Кінець 2018 року ознаменувався стратегічними структурними змінами у холдингу і було прийняте рішення про перехід заводів до сучасної системи управління, впровадження нових правил контролю робочих процесів, аудиту поточної діяльності заводів.

Зміни відбувалися у лютому-березні 2019 року. Це був складний період, адже було дуже важливо мінімальним складом команди, утримати підприємство та забезпечити безперебійну роботу по випуску продукції. Тому, чесно кажучи, тільки зараз з’явився час висвітлити наші новини.

Який стан справ сьогодні?

Сьогодні можу сказати, що команда Бердичівського хлібозаводу поповнилася багатьма новими людьми. Було непросто, але ми знайшли професіоналів своєї справи, яких надихають виклики і та робота, яку вони виконують, а також – мета, яку кожен усвідомлює ідучи на роботу, це те – для чого ми тут зібралися разом. А люди, спеціалісти, які залишилися з нами незважаючи на зміни та нестабільний перехідний період – справжні майстри!

Що ми встигли зробити за ці півроку?

  1. 1. Ми переглянули і прийняли нову стратегію розвитку: інновації та рух до оптимізації виробничих процесів. Ми проводимо величезну роботу з впровадження концепції бережливого виробництва (Iean production), що базується на безперервному аналізі і мінімізації втрат на кожній ділянці створення продукту: від закупівлі сировини – до доставки готової продукції.
  2. Ми продовжуємо вкрай важливу роботу по налаштуванню НАССР (укр. ХАССП) – системи управління ризиками і критичними точками. Ця система обов’язкова для забезпечення якості та безпечності продукції.
  3. Ми пройшли незалежну сертифікацію своєї лабораторії, тому упевнені у якості своєї продукції: від контролю сировини – до контролю готових виробів.
  4. Ми переглянули свої відносити з клієнтами: як дистрибуторами та торгівлею, так і по відношенню до кінцевого споживача.

Основна наша ціль у відносинах з посередниками – бути зручним та відповідальним постачальником.

А для кінцевих споживачів – забезпечити наявність свіжого та якісного хліба.

У зв’язку з цим, ми прийняли рішення про триразову доставку хліба (!) у торгові точки. Таким дійсно може похвалитися не кожен завод.

Три основні обіцянки, які ми даємо нашим споживачам і готові робити все, щоб дотримуватися їх:

  • Гарячий хліб на полицях – щодня!
  • Гарантована якість хліба
  • Партнерські відносини та зворотній зв’язок

Наші досягнення

Можу сказати, що незважаючи на внутрішні зміни і нелегкі рішення, незважаючи на зовнішню ситуацію (і політичні зміни і загальновідомі проблеми з трудовою міграцією), ми вже за півроку вийшли на планові показники виробництва-продуктивності-збуту, які були втрачені на початку року. Тому вважаю, що і нова команда професіоналів, і нові правила. і стратегія бізнесу показує, що ми на правильному шляху. Тому нас чекає тільки розвиток та зростання – і ми до цього впевнено йдемо!

Матеріали ТОВ «Бердичівський хлібозавод».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ