Додому НОВИНИ Влада і громада Вже незабаром більшість справ можна буде вирішите не виходячи з дому

Вже незабаром більшість справ можна буде вирішите не виходячи з дому

516
ПОДІЛИТИСЬ

Відтепер, основним місцем, де громадяни можуть отримувати більшість послуг від посадовців став ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг), котрий розмістився на першому поверсі мерії. Раніше необхідно було відвідувати ту чи іншу установу, і часто не одну, щоб вирішити потрібне питання. Створення зручних і доступних умов для отримання приватними особами адміністративних послуг є однією з головних завдань, що має вирішуватися органами державної влади та місцевого самоврядування. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав і гідності громадянина. Беззаперечно, створення належного ЦНАП неможливе без максимальної підтримки “першої особи” – міського голови.

На початку створення Центру надходило цільове фінансування з державного бюджету, а в подальшому все фінансування проводиться виключно за рахунок міського бюджету. За ініціативи міського голови запроваджено електронне керування чергою, що дало можливість регулювати черги заявників для отримання тої чи іншої адміністративної послуги та економити їх час. Крім того, встановлено “інформаційну стрічку”, в якій розміщується інформація про роботу виконавчого комітету, міської ради та інша інформація для жителів нашого міста. Слід відмітити, що із усіх міст області електронну чергу запроваджено тільки в містах Житомирі та Бердичеві, але в Житомирі, на відміну від Бердичева, “інформаційна стрічка” відсутня.

Належний ЦНАП це таке єдине місце (приміщення), де можна отримати найнеобхідніші громадянам адміністративні послуги у комфортних умовах. Для більшої прозорості роботи та безпеки на робочих місцях, кабінети, що розмістилися на першому поверсі міськвиконкому — за склом, обладнані камерами відеоспостереження та аудіозапису. Це також виключає корупційну складову. Усі, кому потрібно отримати дозволи, свідоцтва, посвідчення, довідки, путівки, направлення і погодження, йдуть сюди.

За підсумками 2016 року до центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), що діє при Бердичівській міській раді звернулося майже 10 тисяч осіб. Про це повідомив у понеділок на засіданні виконавчого комітету керівник центру Михайло Подолян. До більш як півсотні адмінпослуг планують додати й нові. Тому розглядається питання придбання спеціального обладнання та програмних засобів, які використовуються для оформлення та видачі паспортних документів, за рахунок міського бюджету.

Також Михайло Степанович повідомив, що підготовлено проект рішення міської ради щодо доповнення “Переліку адміністративних послуг адмінпослугами, які делеговані органам місцевого самоврядування”, а саме: реєстрація актів цивільного стану, видача посвідчення водія на право керування транспортними засобами, державна реєстрація транспортних засобів. Найближчим часом планується надання адміністративних послуг з державного архітектурно-будівельного контролю. Це дасть можливість забудовникам нашого міста реєструвати декларації, що стосуються будівництва та готовності об’єкта до експлуатації, на місці, а не їхати в місто Житомир.

Прикметно, що усі починання щодо створення єдиного офісу — “універсаму адміністративних послуг” — підтримуються градоначальником, виконавчим комітетом, депутатським корпусом. Отримані досвід та знання в інших громадах, планується впровадити і в нас. Міський голова Василь Мазур заявив, що триває робота над поліпшенням якості роботи Центру та розширенням асортименту послуг. Власне з цих міркувань планується відвести під ЦНАП перший та другий поверхи адмінприміщення міської ради. — “Окрім того, будемо працювати над тим, аби більшість справ містяни могли вирішувати через Інтернет”, — зазначив мер.

Тамара Дроботюк