Додому НОВИНИ Влада і громада Втратив паспорт? Знай, що необхідно зробити для його відновлення

Втратив паспорт? Знай, що необхідно зробити для його відновлення

292
ПОДІЛИТИСЬ

Бердичівський РВ УДМС України в Житомирській області інформує щодо подання документів для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого

Заявник для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого подає такі документи:

1) заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року (далі – заява про втрату паспорта);

2) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);

3) посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);

4) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);

5) рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);

6) документ, що посвідчує особу законного представника/ уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;

7) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;

8) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

про місце проживання – довідку органу реєстрації встановленого зразка;

про народження дітей – свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу – свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені – свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття;

Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення протягом 20 робочих днів становить 279,00 грн.

Загальна вартість адміністративного збору у разі термінового (протягом 10 робочих днів) оформлення становить 366,00 грн.

У разі обміну замість втраченого чи пошкодженого паспорта сплачується держмито у розмірі 34 грн. (два неоподаткованих мінімуми доходів громадян).

Строк дії документа, що є результатом отримання послуги:

особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 4 роки;

особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років.

Шановні громадяни!

Вживайте заходів щодо надійного зберігання своїх документів!