Додому ІНФОРМАЦІЯ Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад

354
ПОДІЛИТИСЬ

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад:

  • начальника відділу з питань державної реєстрації, державний реєстратор;

У конкурсі можуть брати участь особи з вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посадах головного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років;

  • державного реєстратора (з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень) відділу з питань державної реєстрації – дві штатні одиниці;
  • державного реєстратора (з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) відділу з питань державної реєстрації – дві штатні одиниці;

У конкурсі можуть брати участь особи з вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посадах головного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років;

  • головного спеціаліста (з питань реєстрації /зняття з реєстрації місця проживання особи) відділу з питань державної реєстрації;

У конкурсі можуть брати участь особи з вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 3 років або загальний стаж роботи у державній службі за фахом не менше 5 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 7 років.

Детально з умовами конкурсу можна ознайомитись у конкурсній комісії.

Телефон для довідок: 2-50-84

Термін подання заяв до 26.03.2016 р.

За адресою: м. Бердичів, площа Центральна, 1, виконавчий комітет Бердичівської міської ради.