Додому ІНФОРМАЦІЯ Оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб

Оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб

594
ПОДІЛИТИСЬ

Виконком Семенівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:

– Начальник відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства

Вимоги до кандидата: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування чи державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років, вільне володіння державною мовою та персональним комп’ютером.

– Спеціаліст з юридичних питань відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства

– Спеціаліст відділу організаційно-кадрової, правової роботи та з питань діловодства

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою та персональним комп’ютером.

– Головний спеціаліст-економіст відділу з питань економіки та розвитку інфраструктури

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, вільне володіння державною мовою та персональним комп’ютером.

При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад.

Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь в конкурсі ;
  • заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • фотокартку розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою міської ради додатково. Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: с.Іванківці, вул. Стадіонна,1, тел.: 6-81-31.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції” та “Про місцеве самоврядування в Україні”.