Додому ІНФОРМАЦІЯ Порядок реєстрації РРО в органах ДФС.

Порядок реєстрації РРО в органах ДФС.

494
ПОДІЛИТИСЬ

Бердичівська ОДПІ повідомляє про процедуру реєстрації в органах ДФС реєстраторів розрахункових операцій.

Насамперед слід мати на увазі, що здійснення реєстрації РРО в податковій інспекції проводиться лише після укладання договору на сервісне обслуговування з Центром сервісного обслуговування. До речі, модель контрольно-касового апарату має відповідати переліку РРО, включених до Державного реєстру РРО, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України. Центр сервісного обслуговування повинен мати договір з виробником або постачальником саме цієї модифікації касового апарату, щодо якого укладається договір.

Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання звертається до органу ДФС за основним місцем обліку платника. Також є можливість зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів, які розташовані в іншій територіальній одиниці.

Порядок подачі заявок, перелік необхідних для реєстрації документів затверджено наказом Міндоходів від 28.08.2013р. № 417. Реєстрація РРО в органах ДФС проводиться протягом трьох робочих днів.

Наприкінці інформуємо про те, що наказом ДФСУ від 09.07.2015 року № 485 оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

Бердичівська ОДПІ.