Про реорганізацію органів Пенсійного фонду України

Про реорганізацію органів Пенсійного фонду України

136
0
ПОДІЛИТИСЬ

22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію органів Фонду в 15 областях, в т.ч. у Житомирській області.
Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт-офіс і бек-офіс.

Фронт-офіси будуть розміщені у кожній адміністративно-територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами.

Бек-офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).

Чіткий розподіл на фронт- і бек-офіси дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт-офіс перетворюється по суті на сервісний центр у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек-офісі.

Сервісні центри створюються на базі відділень Пенсійного фонду. По області їх 25, зазвичай вони розташовані у райцентрах.

З метою доступності до надання послуг громадянам в області поза межами органів Пенсійного фонду послуги надаються на 51 віддаленому робочому місці. У тому числі три по місту Бердичеву, а саме:

  • м.Бердичів, вул. Раскової, б. 23а;
  • м.Бердичів, вул. Є.Старікова, б. 4;
  • м.Бердичів, вул. Європейська, б. 91.

Та два по Бердичівському району:

  • Бердичівський р-н, с.Іванківці, вул. Стадіонна, б. 1;
  • Бердичівський р-н, с.Закутинці, вул. Центральна, б. 30.

Крім того, планується відкриття сервісних центрів у смт. Гришківці Бердичівського району.

Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому, створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату/несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR-коду через веб-портал можна отримати форму ОК-5, довідку про розмір пенсії, тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів іденти-фікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

Адміністрація Бердичівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ