Додому ІНФОРМАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації 09.03.2016 №48

РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації 09.03.2016 №48

396
ПОДІЛИТИСЬ

БЕРДИЧІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної державної адміністрації
09.03.2016 №48

Про визначення середньої вартості
ритуальних послуг, пов’язаних із
похованням учасників бойових дій та інвалідів війни

Відповідно до ст. ст. 6. ІЗ Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1445 “Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни”, розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 14.06.2010 №158 “Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни”, листа Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 19.01.2016 №830/01:

  1. Визначити середню вартість ритуальних послуг, пов’язаних із похованням учасників бойових дій і інвалідів війни на загальну суму 1585,60 грн.
  2. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадмініс грації (Логвінчук В.В.) постійно здійснювати методичне забезпечення та координацію дій щодо безоплатного поховання учасників бойових дій та інвалідів війни.
  3. Дане розпорядження підлягає державній реєстрації та набирає чинності після реєстрації в Бердичівському міськрайонному управлінні юстиції, але не раніше з дня опублікування.
  4. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 27.01.2015р. № 12 “Про затвердження розрахунку середньої вартості видів послуг, пов’язаних із похованням осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни”.
  5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Голова районної державної адміністрації Е.Є.Томашевський.