ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

1095
ПОДІЛИТИСЬ

Відповідно до Протоколу №3 та №4 позачергового засідання виконавчого комітету комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Бердичівської міської ради Житомирської області прийом громадян в період надзвичайної ситуації Бердичівським відділом обслуговування громадян (сервісним центром) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області

буде проводитися в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговуванням

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:

– подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в «один дотик»;

– отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

– перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

– провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

– подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

– подати звернення (пропозицію тощо);

– активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати (з 8-00 до 17-00) до Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр):

 (04143) 2-71-58, (04143) 2-50-67

+380662663857, +380682742132,

+380976488794, +380961036819,

+380679033818, +380983657883,

+380982283416.

А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області:

(0 412) 24-66-98, 22-87-05.

Виплата пенсій проводиться у плановому режимі.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ