Відповідно до Протоколу №3 та №4 позачергового засідання виконавчого комітету комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Бердичівської міської ради Житомирської області прийом громадян в період надзвичайної ситуації Бердичівським відділом обслуговування громадян (сервісним центром) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
буде проводитися в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговуванням
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
– подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в «один дотик»;
– отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
– перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
– провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
– подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
– подати звернення (пропозицію тощо);
– активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати (з 8-00 до 17-00) до Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр):
(04143) 2-71-58, (04143) 2-50-67
+380662663857, +380682742132,
+380976488794, +380961036819,
+380679033818, +380983657883,
+380982283416.
А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області:
(0 412) 24-66-98, 22-87-05.
Виплата пенсій проводиться у плановому режимі.