Додому НОВИНИ Бізнес Як стати директором: основні вимоги та навички

Як стати директором: основні вимоги та навички

204
ПОДІЛИТИСЬ

Напевно, кожен працівник мріяв стати директором, щоб керувати своїм відділом чи усією компанією. При належних навичках, старанності та самоосвіті цього цілком можна досягти. Розберімося з тим, як стати керівником, що для цього необхідно, та де можна шукати роботу такому фахівцю.

Перше, що треба розуміти — ця посада є призначеною. Тобто директор — це такий самий найманий працівник, як і решта. Просто він належить до категорії ТОП-менеджменту. Вакансії директора регулярно з’являються на відповідних сайтах. В Україні спостерігається гостра нестача управлінців, тому вони досить легко знаходять роботу. Звичайно, за умови, що мають досвід і відповідні навички.

Основні критерії вибору спеціаліста

В Україні немає вищих навчальних закладів, які б готували керівників чи ТОП-менеджерів. Тому люди зазвичай навчаються самостійно. Не зайвою буде економічна, юридична та технічна освіта, а також відповідний досвід роботи. Зазвичай директорами стають люди, які спочатку очолювали відділ, а потім їх відзначили та підвищили у зв’язку зі звільненням попереднього співробітника, невиконанням ним основних завдань, зриву планів та ін.

Які особистісні характеристики мають бути у хорошого керівника? Їх декілька:

  1. Уміння приймати рішення та брати на себе відповідальність. Це основні навички, які притаманні директору. Саме він вирішує, як розвиватиметься підприємство, які у нього перспективи, як треба діяти у тих чи інших ситуаціях.
  2. Хороша інтуїція та комунікабельність. Потрібно вміти налагоджувати контакти з партнерами, контрагентами, співробітниками, працівниками контролюючих органів та ін. Інтуїція потрібна для того, щоб відчувати ситуацію та ринок, та вміти приймати рішення вчасно.
  3. Стресостійкість. Робота керівника — це постійні стреси та ризики. Їх потрібно вміти уникати та обходити, тому ця навичка є однією з основних.

Також до важливих якостей належить уміння знаходити компроміси, аналітичний склад розуму, високий рівень цілеспрямованості та навички самовдосконалення. Керівник повинен тягнути всіх за собою, налаштовувати їх на роботу та позитив, щоб усі процеси всередині компанії працювали.

Як шукати роботу

По-перше, у вас мають бути якісь вирішені кейси та навички управління, щоб вам довірили підприємство. По-друге, відповідний досвід та знання. Не зайвими є курси від різних бізнес-шкіл, які можна додати до свого резюме, а також розуміння основ документообігу, юридичних питань, англійської мови та ін.

Якщо у вас це все є, то можна приступати до пошуку роботи. Складіть резюме та додайте його на сайти типу jobs.ua. Також перегляньте відповідні розділи вакансій. Сьогодні знайти хороші пропозиції складно, але цілком реально.