Додому НОВИНИ Влада і громада Команда Бердичівського району зайняла третє місце у загальнокомандному заліку на...

Команда Бердичівського району зайняла третє місце у загальнокомандному заліку на XXII обласній Спартакіаді

94
ПОДІЛИТИСЬ

Розвиток спорту – запорука здорової нації. На Житомирщині даному напряму діяльності приділяється серйозна робота, про що свідчать успіхи наших спортсменів на різноманітних чемпіонатах Всеукраїнського рівня та на світовій спортивній арені. А у п’ятницю, 13 серпня, «Спартак-Арена» міста Житомира приймала обласний етап XXII спортивних ігор серед збірних команд державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

У обласному етапі участь взяли представники Житомирської обласної державної адміністрації, Житомирської обласної ради, районних державних адміністрацій області та Житомирської міської ради. Змагання проходили з таких видів спорту, як міні-футбол, волейбол, настільний теніс, швидкі шахи та шашки.

Учасників Спартакіади вітала перша заступниця голови Житомирської обласної державної адміністрації Наталія Остапченко та заступниця Житомирського міського голови Марія Місюрова. Також до урочистого відкриття долучилися представники профільних структурних підрозділів Житомирської облдержадміністрації, Житомирської міської ради, районних державних адміністрацій області, представники громадськості та ЗМІ.

Команда з Бердичівщини гідно представила свій район на змаганнях, беручи участь абсолютно в усіх видах спорту. Переможні місця спортсмени здобули у таких дисциплінах, як волейбол (II місце) та швидкі шахи (III місце серед жінок). Отримані результати дали можливість команді Бердичівського району зайняти III загальнокомандне місце на обласному етапі XXII спортивних ігор серед збірних команд державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
Бердичівська районна державна адміністрація щиро вітає колег з заслуженою перемогою та дякує за активну участь у спортивному житті Житомирської області і успішний виступ на XXII обласній Спартакіаді.

Пресслужба Бердичівської райдержадміністрації