Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Бердичівської районної ради Житомирської області.
Правові підстави проведення конкурсу: конкурс проводиться відповідно до Статуту Комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Бердичівської районної ради Житомирської області та Порядку призначення керівника та педагогічних працівників комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Бердичівської районної ради Житомирської області, затвердженого рішенням Бердичівської районної ради від 28.09.2018р. №402.
Назва установи: Комунальна установа “Інклюзивно-ресурсний центр” Бердичівської районної ради Житомирської області.
Юридичне місце знаходження: 13337, Житомирська область, Бердичівський район, с. Гришківці, вул. Шевченка,34.
Фактичне місце знаходження: 13345, Житомирська область, Бердичівський район, с. Гардишівка, вул. Гагаріна, 1/А.
Фінансування установи здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Основні напрямки діяльності установи: Надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги.
Статут комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Бердичівської районної ради Житомирської області затверджено рішенням Бердичівської районної ради від 20.03.2018р. №360 (ознайомитись із Статутом можна на сайті Бердичівської районної ради за посиланням: http://berdichev-rayrada.zt.gov.ua/index.php/dokumenti/rishennia/sesiya-22/2568-360-pro-stvorennya-komunalnoji-ustanovi-inklyuzivno-resursnij-tsentr-berdichivskoji-rajonnoji-radi-zhitomirskoji-oblasti-ta-zatverdzhennya-statutu
Документи для участі у конкурсі приймаються з 2 жовтня 2018 по 26 жовтня 2018 року включно до 17 год. 15 хв. за адресою: 13301, м. Бердичів, площа Соборна, 23, каб. №39.
Телефон та адреса електронної пошти: (04143) 4-27-08. Е-mail: 13577014@mail.gov.ua, голова конкурсної комісії – Воронович Сергій Михайлович.
Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії такі документи:
- письмову заяву про участь у конкурсі;
- копію паспорта громадянина України;
- особистий листок з обліку кадрів;
- автобіографію;
- копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу;
- копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- попередження про спеціальні обмеження;
- три фотографії розміром 6×4;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Вимоги до претендентів:
Вища педагогічна (психологічна) освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст” за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія” або “Психологія” та стаж роботи за фахом не менше 5 років.
Умови оплати праці керівника установи:
Умови оплати праці керівника закладу визначаються відповідно до чинного законодавства.
Заслуховування конкурсних пропозицій учасників конкурсу відбудеться 31 жовтня 2018 року о 10:00 год. в малій залі Бердичівської районної ради (13300, м.Бердичів, площа Соборна, 23).