Питання спілкування медичних працівників із пацієнтами, їх родичами та серед колег, знаходиться на особистому контролі головного лікаря.
Тому 11 вересня в Бердичівській ЦМЛ відбувся нетиповий семінар на тему “Ефективна комунікація, як складова професіоналізму медпрацівника”. На семінар були запрошенні завідувачі відділеннями, керівники структурних підрозділів, старші медичні сестри, лікарі-інтерни. Під час семінару обговорювалася важливість ефективного спілкування у роботі лікаря та медичної сестри.
Вміння спілкуватися є частиною професіоналізму медпрацівника так само, як вміння виконувати лікарський огляд, чи сестринські маніпуляції. І так само, як інші складові професіоналізму медпрацівника, потребує навчання та тренування. Тому що спілкування є тим фундаментом, на котрому будуються довірливі відносини між лікарем та пацієнтом, котрі у свою чергу є запорукою відповідного ставлення пацієнта до свого здоров’я та процесу лікування.
Наприкінці семінару було проведено анонімне анкетування оцінки якості семінару, в якому були виявлені побажання у проведенні наступних семінарів на теми: “Ефективне спілкування з пацієнтом під час лікарського прийому”, “Як розмовляти з важкими пацієнтами”, “Як вирішувати конфлікті ситуації?”, “Відносини керівник – підлеглий”. Наступний семінар буде проведено для сімейних лікарів на тему “Ефективне спілкування з пацієнтом під час лікарського прийому”.
Надіємося, що такі зустрічі будуть мати продовження та позитивно оцінені як пацієнтами, так і медичними працівниками.
Інформаційно-аналітичний відділ ЦМЛ.