Додому НОВИНИ Медицина Продовжуємо вчитися спілкуванню

Продовжуємо вчитися спілкуванню

505
ПОДІЛИТИСЬ

Питання спілкування медичних працівників із пацієнтами, їх родичами та серед колег, знаходиться на особистому контролі головного лікаря.

Тому 11 вересня в Бердичівській ЦМЛ відбувся нетиповий семінар на тему “Ефективна комунікація, як складова професіоналізму медпрацівника”. На семінар були запрошенні завідувачі відділеннями, керівники структурних підрозділів, старші медичні сестри, лікарі-інтерни. Під час семінару обговорювалася важливість ефективного спілкування у роботі лікаря та медичної сестри.

Вміння спілкуватися є частиною професіоналізму медпрацівника так само, як вміння виконувати лікарський огляд, чи сестринські маніпуляції. І так само, як інші складові професіоналізму медпрацівника, потребує навчання та тренування. Тому що спілкування є тим фундаментом, на котрому будуються довірливі відносини між лікарем та пацієнтом, котрі у свою чергу є запорукою відповідного ставлення пацієнта до свого здоров’я та процесу лікування.

Наприкінці семінару було проведено анонімне анкетування оцінки якості семінару, в якому були виявлені побажання у проведенні наступних семінарів на теми: “Ефективне спілкування з пацієнтом під час лікарського прийому”, “Як розмовляти з важкими пацієнтами”, “Як вирішувати конфлікті ситуації?”, “Відносини керівник – підлеглий”. Наступний семінар буде проведено для сімейних лікарів на тему “Ефективне спілкування з пацієнтом під час лікарського прийому”.

Надіємося, що такі зустрічі будуть мати продовження та позитивно оцінені як пацієнтами, так і медичними працівниками.

Інформаційно-аналітичний відділ ЦМЛ.